Zarządzenie nr 6/2025
Kierownika Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Suchej Beskidzkiej
z dnia 1 kwietnia 2025 r.
w sprawie: ustalenia wykazu rejonów pracy socjalnej
Na podstawie Regulaminu Organizacyjnego Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Suchej Beskidzkiej stanowiącego załącznik do Zarządzenia nr 4/2024 Kierownika Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Suchej Beskidzkiej z dnia 30 kwietnia 2024 r., zarządzam co następuje:
§ 1.
Ustalam wykaz rejonów pracy socjalnej na terenie Gminy Sucha Beskidzka, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 2.
Traci moc Zarządzenie nr 16/2024 Kierownika Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Suchej Beskidzkiej z dnia 2 grudnia 2024 r. w sprawie ustalenia wykazu rejonów pracy socjalnej.
§ 3.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Kierownik
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Suchej Beskidzkiej
(-) mgr Joanna Wilgierz
Załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 6/2025 Kierownika Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Suchej Beskidzkiej
z dnia 1 kwietnia 2025 r.
L.p. |
Pracownik socjalny Władysława Młynarczyk – wykaz ulic i zadań dodatkowych |
Zastępca w przypadku nieobecności |
1. |
Ul. Mickiewicza od Urzędu Miasta do Rynek, Nieszczyńskiej, Zamkowa, Rynek, Piłsudskiego, Nad Skawą, Górska, Sumerówka |
Joanna Stokłosa |
2. |
Ul. Krótka, Karaś, Kościelna, Konopnickiej, Zakościele |
Anna Janik |
3. |
CAS, SEPI, pogrzeby, interwencje dożywianie |
Paulina Głownia |
L.p. |
Pracownik socjalny Joanna Stokłosa – wykaz ulic i zadań dodatkowych |
Zastępca w przypadku nieobecności |
1. |
Os. Na Stawach – bloki parzyste |
Monika Skawińska |
2. |
Ul. Krzeszowiaków, Stokowa, Ogrodowa, Zasypnica, Klonowa, Kwiatowa, Spokojna, Wrzosowa, Magnoliowa, Miodowa, Zaciszna, Jędrzejaki, Kubasy, Kamienne |
Paulina Głownia |
3. |
Przewodnicząca ZI |
Izabela Nowakowska |
4. |
DPS |
Paulina Głownia |
L.p. |
Pracownik socjalny Monika Skawińska – wykaz ulic i zadań dodatkowych |
Zastępca w przypadku nieobecności |
1. |
Os. Na Stawach – bloki nieparzyste |
Paulina Głownia |
2. |
Ul. Role, Graniczna, Dębowa, Poziomkowa, Polna, Radosna, Ziołowa, Za Wodą, Lawendowa, Szklarczyki, Słoneczna, Smolikówka, Spacerowa, Turystyczna |
Joanna Stokłosa |
3. |
Ul. Podksięże |
Władysława Młynarczyk |
4. |
Koordynator programu „Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością” |
Anna Janik/Joanna Wilgierz |
L.p. |
Pracownik socjalny Paulina Głownia – wykaz ulic i zadań dodatkowych |
Zastępca w przypadku nieobecności |
1. |
Os. Beskidzkie – bloki nieparzyste |
Anna Janik |
2. |
Ul. Szpitalna, 3 maja, Panoramiczna, Pod modrzewiami, Armii Krajowej z odnogami, Źródlana, 29 Stycznia, Nad Stawami, Spółdzielców, Billy Wildera, Cmentarna, Szczepkowskiego, Handlowa, Goetla, Semika, |
Monika Skawińska |
3. |
Ul. Makowska, Wadowicka, Garce, Śpiwle, Pikieta |
Joanna Stokłosa |
4. |
Decyzje, zapotrzebowania, wykonanie, sprawozdawczość |
Władysława Młynarczyk |
L.p. |
Pracownik socjalny Anna Janik – wykaz ulic i zadań dodatkowych |
Zastępca w przypadku nieobecności |
1. |
Os. Beskidzkie – bloki parzyste |
Paulina Głownia |
2. |
Ul. Błądzonka, Cicha, Leśna, Stroma, Lipowa, Łagodna, Jaworowa, Kasztanowa, Konfederatów Barskich, Świerkowa, Widokowa, Sosnowa |
Joanna Stokłosa |
3. |
Osoby bezdomne, |
Monika Skawińska |
4. |
Ul. Mickiewicza od ul. Role do Urzędu Miasta, Przemysłowa, Kolejowa, Akacjowa, Starzeńskiego, Batalionów Chłopskich, Beniowskiego |
Władysława Młynarczyk |
5. |
Koordynator programu „Opieka wytchnieniowa” |
Monika Skawińska |