Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Suchej Beskidzkiej

Rejony pracy pracowników socjalnych

Zarządzenie nr 6/2025

Kierownika Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Suchej Beskidzkiej

z dnia 1 kwietnia 2025 r.

 

w sprawie: ustalenia wykazu rejonów pracy socjalnej

 

Na podstawie Regulaminu Organizacyjnego Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Suchej Beskidzkiej stanowiącego załącznik do Zarządzenia nr 4/2024 Kierownika Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Suchej Beskidzkiej z dnia 30 kwietnia 2024 r., zarządzam co następuje:

§ 1.

Ustalam wykaz rejonów pracy socjalnej na terenie Gminy Sucha Beskidzka, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.

§ 2.

Traci moc Zarządzenie nr 16/2024 Kierownika Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Suchej Beskidzkiej z dnia 2 grudnia 2024 r. w sprawie ustalenia wykazu rejonów pracy socjalnej.

§ 3.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Kierownik 

Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej

w Suchej Beskidzkiej

(-) mgr Joanna Wilgierz

 

Załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 6/2025 Kierownika Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Suchej Beskidzkiej

z dnia 1 kwietnia 2025 r.

 

L.p.

Pracownik socjalny Władysława Młynarczyk –

wykaz ulic i zadań dodatkowych

Zastępca w przypadku nieobecności

1.

Ul. Mickiewicza od Urzędu Miasta do Rynek, Nieszczyńskiej, Zamkowa, Rynek, Piłsudskiego, Nad Skawą, Górska, Sumerówka

Joanna Stokłosa

2.

Ul. Krótka, Karaś, Kościelna, Konopnickiej, Zakościele

Anna Janik

3.

CAS, SEPI, pogrzeby, interwencje dożywianie

Paulina Głownia

 

 

L.p.

Pracownik socjalny Joanna Stokłosa –

wykaz ulic i zadań dodatkowych

Zastępca w przypadku nieobecności

1.

Os. Na Stawach – bloki parzyste

Monika Skawińska

2.

Ul. Krzeszowiaków, Stokowa, Ogrodowa, Zasypnica, Klonowa, Kwiatowa, Spokojna, Wrzosowa, Magnoliowa, Miodowa, Zaciszna, Jędrzejaki, Kubasy, Kamienne

Paulina Głownia

3.

Przewodnicząca ZI

Izabela Nowakowska

4.

DPS

Paulina Głownia

 

 

L.p.

Pracownik socjalny Monika Skawińska –

wykaz ulic i zadań dodatkowych

Zastępca w przypadku nieobecności

1.

Os. Na Stawach – bloki nieparzyste

Paulina Głownia

2.

Ul. Role, Graniczna, Dębowa, Poziomkowa, Polna, Radosna, Ziołowa, Za Wodą, Lawendowa, Szklarczyki, Słoneczna, Smolikówka, Spacerowa, Turystyczna

Joanna Stokłosa

3.

Ul. Podksięże

Władysława Młynarczyk

4.

Koordynator programu „Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością”

Anna Janik/Joanna Wilgierz

 

 

L.p.

Pracownik socjalny Paulina Głownia –

wykaz ulic i zadań dodatkowych

Zastępca w przypadku nieobecności

1.

Os. Beskidzkie – bloki nieparzyste

Anna Janik

2.

Ul. Szpitalna, 3 maja, Panoramiczna, Pod modrzewiami, Armii Krajowej z odnogami, Źródlana, 29 Stycznia, Nad Stawami, Spółdzielców, Billy Wildera, Cmentarna, Szczepkowskiego, Handlowa, Goetla, Semika,

Monika Skawińska

3.

Ul. Makowska, Wadowicka, Garce, Śpiwle, Pikieta

Joanna Stokłosa

4.

Decyzje, zapotrzebowania, wykonanie, sprawozdawczość

Władysława Młynarczyk

 

 

L.p.

Pracownik socjalny Anna Janik –

wykaz ulic i zadań dodatkowych

Zastępca w przypadku nieobecności

1.

Os. Beskidzkie – bloki parzyste

Paulina Głownia

2.

Ul. Błądzonka, Cicha, Leśna, Stroma, Lipowa, Łagodna, Jaworowa, Kasztanowa, Konfederatów Barskich, Świerkowa, Widokowa, Sosnowa

Joanna Stokłosa

3.

Osoby bezdomne,

Monika Skawińska

4.

Ul. Mickiewicza od ul. Role do Urzędu Miasta, Przemysłowa, Kolejowa, Akacjowa, Starzeńskiego, Batalionów Chłopskich, Beniowskiego

Władysława Młynarczyk

5.

Koordynator programu „Opieka wytchnieniowa”

Monika Skawińska

Zegar

Kalendarium

Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
Sb
Nd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Imieniny