Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Suchej Beskidzkiej

Zapytanie ofertowe: Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych dla uczestników projektu "Nowe horyzonty"

Projekt „Nowe horyzonty”. Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowany przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Suchej Beskidzkiej w ramach poddziałania 9.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020.

Sucha Beskidzka, 24.09.2021 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

na wykonanie zadania pn. Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych dla uczestników projektu: „Nowe horyzonty”, realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Suchej Beskidzkiej. Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach poddziałania 9.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.

ZAMAWIAJĄCY

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Suchej Beskidzkiej

ul. Mickiewicza 19

34-200 Sucha Beskidzka

I. Opis przedmiotu Zamówienia :

Kod wspólnego przedmiotu Zamówienia (CPV):

80530000-8- Usługi szkolenia zawodowego

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych dla uczestników projektu: „Nowe horyzonty”, zgodnie z diagnozami oraz indywidualną ścieżką udziału w projekcie. Zamówienie podzielone jest na 8 części:

Lp.   Nazwa szkolenia/kursu Minimalna liczba godzin Liczba uczestników
1. Kurs zawodowy: Florysta 40h 1 osoba
2. Kurs zawodowy: Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych 50h 3 osoby
3. Kurs: Operator wózka widłowego (z egzaminem UDT) 44h 1 osoba
4. Kurs prowadzący do uzyskania uprawnień elektroenergetycznych G1, G2, G3 20h 1 osoba
5. Kurs zawodowy: Kosmetyczka ze stylizacją paznokci 120h 2 osoby
6. Kurs: Grafik komputerowy 120h 1 osoba
7. Kurs: Pomoc nauczyciela przedszkola 130h 1 osoba
8. Kurs: Pomoc biurowa/ sekretarka 40h 2 osoby

Każda ze wskazanych powyżej części Zamówienia określana będzie dalej mianem „Zadania”. Zamawiający dopuszcza składnie ofert częściowych na poszczególne Zadania. Wykonawca może złożyć ofertę dotyczącą jednego lub więcej zadań. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby uczestników zajęć.

Dodatkowe informacje – dotyczy wszystkich Zadań

Wykonawca zobowiązany jest:

  1. Posiadać aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy (zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy).
  2. Posiadać kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzonego szkolenia z min. rocznym doświadczeniem zawodowym – co potwierdzone zostanie Oświadczeniem załączonym do oferty.
  3. Prowadzić szkolenia i kursy zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz warunkami prawnymi wynikającymi z aktualnie obowiązujących rozporządzeń Rady Ministrów ustanawiającymi określone ograniczenia, nakazy i zakazy w związku z wystąpieniem stanu epidemii.

Dodatkowe wymagania co do wykonawcy i realizacji kursów, dotyczy wszystkich zadań:

1. Wykonawca zobowiązuje się do opracowania PROGRAMU NAUCZANIA, dla każdego Zadania, który będzie zawierał, co najmniej:

  • nazwę formy kształcenia;
  • czas trwania, liczbę godzin kształcenia i sposób jego organizacji, miejsce prowadzenia zajęć ;
  • wymagania wstępne dla uczestników,
  • cele kształcenia i sposoby ich osiągania;
  • plan nauczania określający nazwę zajęć oraz ich wymiar;
  • treści nauczania w zakresie poszczególnych zajęć;
  • opis efektów kształcenia;
  • wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych;
  • sposób i formę zaliczenia.

Wykonawca przedstawi zamawiającemu w/w Program w terminie do 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Zamawiający w terminie do 5 dni roboczych zgłosi swoje ewentualne uwagi/poprawki lub dokona akceptacji przedstawionych propozycji. W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego uwag/poprawek, Wykonawca w terminie do 2 dni roboczych uwzględni je i przedstawi poprawiony materiał, celem zaakceptowania przez Zamawiającego.

2. Program kursu powinien zostać opisany w języku efektów uczenia i musi być skonstruowany tak, by w efekcie kształcenia uczestnicy kursu nabyli wiedzę, umiejętności i kompetencje umożliwiające złożenie, co najmniej egzaminu sprawdzającego wewnętrznego.

3. Kurs winien obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne.

4. Zajęcia w ramach kursu powinny odbywać się w powiecie suskim lub innym powiecie najbliższym miejsca zamieszkania uczestnika projektu. Miejsce odbywania zajęć powinno być uzgodnione z Zamawiającym.

5. Wykonawca zorganizuje kurs na terenie Suchej Beskidzkiej lub zorganizuje we własnym zakresie / pokryje koszty dojazdu uczestnikom, na trasie: Sucha Beskidzka – miejsce realizacji zajęć – Sucha Beskidzka. W przypadku dojazdu środkami komunikacji zbiorowej, będzie to dojazd jednym środkiem transportu.

6. Wykonawca zapewni uczestnikom kursów ubezpieczenie NNW na czas udziału w kursie oraz w drodze na i z kursu.

7. Wykonawca pokryje koszty niezbędnych badań lekarskich dla kursu i ew. egzaminu.

8. W przypadku Zadania nr 3 – Kurs: Operator wózka widłowego (z egzaminem UDT) jeśli kursant nie zda egzaminu zewnętrznego za pierwszym podejściem Wykonawca zapewnienia uczestnikowi egzamin poprawkowy na własny koszt.

9. Wykonawca ponosi koszty jednego egzaminu dla uczestnika związanego z uzyskiwaniem ostatecznych uprawnień objętych kursem (o ile taki egzamin jest wymagany) oraz ew. koszty wydania zaświadczeń, certyfikatów, i innych dokumentów potwierdzających uzyskanie kwalifikacji. Wyjątkiem jest Zadanie nr 3 – Kurs: Operator wózka widłowego (z egzaminem UDT) w którym Wykonawca pokryje koszty jednego egzaminu poprawkowego.

10. Wykonawca pokryje wszelkie inne koszty, zapewni materiały i wyposażenie niezbędne dla prawidłowego przeprowadzenia kursu/ów (w tym np. odzież ochronną i materiały bhp w przypadku, gdy będą one niezbędne dla bezpiecznego wykonywania powierzonych zadań np. podczas zajęć praktycznych; materiałów i środków chemicznych, kosmetycznych na bazie których prowadzone będą zajęcia praktyczne, wynajmu urządzeń i sprzętu, itd ).co oznacza, że cena określona w ofercie zawiera wszelkie koszty przeprowadzenia kursu i podejścia do egzaminu – uczestnik kursu, ani Zamawiający nie wnosi żadnych dodatkowych opłat, kaucji, itp. związanej z realizacją usługi.

11. Kurs zawodowy powinien spełniać następujące wymagania czasowe: a) maksymalny czas trwania zajęć z przerwami – do 8 godzin w ciągu dnia, b) regularne 15-minutowe przerwy co 2 godziny w trakcie zajęć oraz przerwę dłuższą na lunch

12. Minimalne wymagania jakościowe dotyczące kursów:

a) kursy powinny być realizowane w oparciu o plan kursu – Program nauczania, z uwzględnieniem zakładanych tematów i zagadnień oraz metod kształcenia czy ewaluacji, który powinien być przekazany uczestnikom i omówiony na pierwszym spotkaniu

b) materiały szkoleniowe przekazane uczestnikom powinny mieć przystępną formę, zawierać odwołania do źródeł wiedzy, na której zostały oparte, z uwzględnieniem praw autorskich,

c) oferowane przez realizatora materiały wspomagające kształcenie (np. skrypty, prezentacje, filmy) powinny być wykorzystywane w sposób respektujący prawo autorskie,

d) techniki oraz materiały dydaktyczne powinny być dostosowane do potrzeb uczestników oraz tematu szkolenia,

e) wykonawca zapewni dla uczestników kursów w dniu szkoleniowym (na każdą przerwę) catering składający się z wody mineralnej gazowanej i niegazowanej kawy, herbaty i dodatków do tych napoi, przekąsek oraz jednorazowo na każdy dzień bułki z dodatkami mięsno-warzywnymi lub białkowo-warzywnymi. Wykonawca w przypadku kursu w danym dniu przekraczającego 6h lekcyjnych zapewni lunch dla uczestników, składający się z zupy i drugiego dania zawierającego mięso lub rybę (lub danie innego rodzaju np. wegetariańskie lub uwzględniające specyficzną dietę uczestnika).

f) Kursy powinny odbywać się w warunkach zapewniających komfort uczenia się tj. w salach/pomieszczeniach spełniających warunki BHP oraz odpowiadających potrzebom grupy docelowej, ze szczególnym uwzględnieniem osób niepełnosprawnych; w tym: Wykonawca zapewni ogrzewaną salę do prowadzenia zajęć teoretycznych wraz z niezbędnym wyposażeniem oraz z dostępem do węzła sanitarnego.

g) dokumentacja szkoleniowa przekazana zamawiającemu po całym cyklu kursu powinna zawierać:

• raporty o każdym z uczestników kursu podsumowujące ocenę efektów uczenia się,

• program szkolenia (w tym tematy zajęć, harmonogram szkolenia, metody szkoleniowe),

• wzorcowe materiały szkoleniowe przekazywane uczestnikom,

• dzienniki zajęć wg wzoru przekazanego przez Zamawiającego zawierające listy w tym: obecności w każdym dniu kursu, korzystania z cateringu, odbioru certyfikatów/zaświadczeń potwierdzających uzyskanie kwalifikacji zawodowych,

• zebrane anonimowe ankiety oceniające jakość i przydatność kursu,

• dokumentację z egzaminu wewnętrznego i/lub wyniki egzaminu prowadzonego wg regulacji prawnych wraz z protokołem,

• kopie potwierdzonych za zgodność z oryginałem certyfikatów oraz zaświadczeń w tym „Zaświadczeń o ukończeniu kursu” wydawanych na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, przekazanych uczestnikom kursów/.

Wykonawca jest zobowiązany do:

a) niezwłocznego informowania Zamawiającego (na piśmie lub drogą email) o przypadkach nieobecności na szkoleniu osób skierowanych na szkolenie oraz rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu,

b) niezwłocznego informowania o problemach zgłaszanych przez uczestników kursu,

c) stałej współpraca z pracownikami Klubu Integracji Społecznej w Suchej Beskidzkiej i Koordynatorem Projektu „Nowe horyzonty”.

d) dopuszczenia uczestników kursu do egzaminu wewnętrznego / innego wymaganego do ukończenia kursu, pod warunkiem min. 80% obecności uczestnika na zajęciach,

e) przeprowadzenia egzaminu wewnętrznego,

f) wydania uczestniczkom kursu zaświadczenia/certyfikatu potwierdzającego uzyskanie odpowiednich kompetencji zawodowych.

13. W trakcie realizacji zamówienia, w sytuacjach losowych np. choroba osoby prowadzącej kurs, Zamawiający dopuszcza możliwość świadczenia usługi przez osoby trzecie, ale o kwalifikacjach nie mniejszych niż kwalifikacje zastępowanej osoby prowadzącej i za uprzednią zgodą zamawiającego.

Rozliczenia z wykonawcą będą prowadzone na podstawie faktycznie zrealizowanej liczby godzin na rzecz uczestników projektu oraz liczby osób objętych kursem. Zamawiający zastrzega sobie, iż: liczba godzin / liczba osób może ulec zmniejszeniu, jak również kurs może się nie odbyć. W takim przypadku wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar. Wynagrodzenie Wykonawcy zawiera ryczałtowy zwrot wszelkich kosztów związanych z organizacją i przeprowadzeniem kursów/ oraz egzaminów.

Jedna godzina = 45 minut.

W związku z COVID-19 od Wykonawcy wymaga się: 

  1. Przed zajęciami zobowiązuje się wykonawcę do zbadania temperatury ciała prowadzących zajęcia i uczestników. W przypadku gdy wynosiła będzie ona powyżej 37 st. C i/lub będą wyraźne oznaki przeziębienia (katar, kaszel, gorączka, bóle mięśni, bóle gardła, wysypka, brak węchu, brak smaku, ból głowy itd.) osoba taka nie zostaje dopuszczona do zajęć/ nie może takich zajęć prowadzić. 
  2. Podpisania z każdym z uczestników w każdym dniu zajęć oświadczenia zawierającego poniżej określone zapisy:
  • Nie posiadam oznak przeziębienia (katar, kaszel, gorączka, bóle mięśni, bóle gardła, wysypka temperatura powyżej 37 st. C itd.)
  • Takie objawy u mnie nie występowały w ostatnich 14 dniach 
  • W ciągu ostatnich 14 dni: ja, moi domownicy ani osoby, z którymi miałem/am bezpośredni kontakt nie przebywały za granicą.
  • Nie miałem/am w ostatnich 14 dniach bezpośredniego kontaktu z osobą, u której stwierdzono zakażenie wirusem SARS CoV – 2.
  • Moi domownicy nie pozostają w okresie kwarantanny.
  • Mając świadomość potencjalnego zagrożenia COVID-19, biorę udział w zajęciach na własne ryzyko i na własną odpowiedzialność.

W sytuacji pojawienia się potwierdzonego zakażenia COVID-19 lub objęcia kwarantanną uczestnika lub prowadzącego zajęcia, Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zawiadomienia o tym fakcie Zamawiającego i Koordynatora projektu „Nowe horyzonty”.

 

Wymagany termin realizacji zamówienia (dot. poszczególnych zadań): 20 grudnia 2021 r.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia na skutek wystąpienia okoliczności niezależnych i niezawinionych przez Wykonawcę (których nie można było przewidzieć). Zajęcia odbywać się będę od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 17.00 przy czym maksymalna liczba godzin zajęć dziennie wyniesie 8 godzin lekcyjnych. W wyjątkowych sytuacjach, za zgodą uczestnika, zajęcia mogą być prowadzone w weekendy i/lub po godz. 17.00. Godziny zajęć muszą uwzględniać możliwość dojazdu uczestnika projektu z Suchej Beskidzkiej środkami Komunikacji publicznej lub transportem zapewnionym przez Wykonawcę. W związku z pandemią koronawirusa SARS-CoV-2, wywołującego chorobę COVID-19 oraz istniejących w jej wyniku szczególnych środków administracyjnych, Zamawiający ustala, że do czasu ustania ograniczeń przyjmuje klauzulę siły wyższej.

Miejsce realizacji: Zamawiający zaleca, aby zajęcia odbywały się na terenie Suchej Beskidzkiej. W przypadku realizacji zajęć poza Suchą Beskidzką Wykonawca zapewni i opłaci dojazd uczestnika do/z Suchej Beskidzkiej przy czym odległość miejsca realizacji szkolenia od Suchej Beskidzkiej nie może być większa niż 60 km. Z uwagi na sytuację epidemiczną związaną z rozprzestrzenianiem się koronawirusa SARS-CoV-2, Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji części zajęć teoretycznych z wykorzystaniem form online tj. komunikatory internetowe, pod warunkiem wyposażenia uczestników w sprzęt z odpowiednim oprogramowaniem i dostępem do Internetu. Sposób dokumentacji wsparcia świadczonego online musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego.

Zamawiający zapłaci wyłącznie za faktycznie zrealizowane i udokumentowane usługi objęte przedmiotem zamówienia, wg cen jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się w toku realizacji umowy do bezwzględnego stosowania Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020. W szczególności wymaga się, aby osoba wykonująca zadanie spełniała następujące warunki:

a) obciążenie wynikające z wykonywania usług w ramach niniejszego zapytania nie wyklucza możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych danej osobie;

b) łączne zaangażowanie zawodowe tej osoby w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i FS oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych wykonawcy i innych podmiotów, nie przekracza 276 godzin miesięcznie;

c) w związku z zatrudnieniem w ramach projektu „Nowe horyzonty” nie zachodzi konflikt interesów i podwójne finansowanie;

d) nie była zatrudniona jednocześnie w instytucji uczestniczącej w realizacji RPO WM na podstawie stosunku pracy, chyba że nie zachodzi konflikt interesów lub podwójne finansowanie. Korzystanie z usług podwykonawców możliwe jest jedynie za pisemną zgodą Zamawiającego.

II. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

A. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

B. posiadania wiedzy i doświadczenia,

C. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym,

D. sytuacji ekonomicznej i finansowej,

E. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów opisanych w niniejszym ogłoszeniu, wg formuły „spełnia/nie spełnia”. Wykonawca, który nie wykaże spełniania ww. warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.

III. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. II, wykonawcy są zobowiązani do przedłożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzonego według wzoru ustalonego przez Zamawiającego stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. Wykonawca składa również Oświadczenia RODO stanowiące załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.

IV. Zmiana umowy

Zmiana umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jest dopuszczalna jeżeli:

a) w trakcie obowiązywania umowy nastąpią zmiany stawki podatku od towarów i usług: kwota brutto określona w umowie nie ulegnie zmianie, strony odpowiednio skorygują kwotę netto oraz kwotę podatku od towarów i usług,

b) zmiany jednostkowej ceny brutto oraz całkowitego wynagrodzenia brutto przewidzianego dla Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających wskazaną zmianę, gdy będzie ona korzystna dla Zamawiającego,

c) zmiany istotnej treści umowy, w przypadku zmiany przepisów prawa obowiązujących w dniu zawarcia umowy,

d) zmiana leży w interesie Zamawiającego.

V. Odrzucenie oferty

Zamawiający odrzuci ofertę, która:

a) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,

b) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,

c) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,

d) została złożona po terminie,

e) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego.

W toku postępowania Zamawiający może wezwać wykonawcę do uzupełnienia lub wyjaśnienia treści oferty.

VI. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert:

O wyborze najkorzystniejszej oferty, decydować będą kryteria:

1. Cena brutto – max. 100 pkt.

Przez cenę brutto rozumie się cenę (z podatkiem VAT), a w przypadku osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej koszt całkowity ponoszony przez Zamawiającego z tytułu realizacji usługi zawierający również wszelkie należności z tytułu podatków i składek ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego zarówno po stronie Zamawiającego, jak i Wykonawcy -tzw. „brutto-brutto”. W ramach kryterium „Cena brutto” Zamawiający przyzna punkty według następującego wzoru:

 Pc = Cmin/Cn x 100 pkt

gdzie:

Pc - punkty uzyskane przez Wykonawcę w kryterium „Cena brutto”;

Cmin - najniższa cena brutto za wykonanie zamówienia spośród złożonych ofert;

Cn - cena brutto za wykonanie całości zamówienia zaproponowana przez Wykonawcę, którego oferta jest badana

Liczba przyznanych punktów będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans kryteriów oceny ofert, Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. Złożenie oferty dodatkowej zawierającej cenę wyższą niż zaoferowana w złożonej ofercie będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy z postępowania.

VII. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:

Ofertę można złożyć w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego – Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Suchej Beskidzkiej ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, (w pokoju nr 14, parter) w godzinach pracy Zamawiającego lub przesłać pocztą elektroniczną (jako skany podpisanych dokumentów) na adres mops.efs@sucha-beskidzka.pl, w terminie do 04.10.2021 r. do godz. 15.30, co oznacza, że z upływem powyższego terminu oferta powinna fizycznie znaleźć się u Zamawiającego. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską. Oferta złożona po terminie zostanie niezwłocznie zwrócona składającemu ją Wykonawcy. Oferta musi być sporządzona na formularzu oferty stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania lub dokładnie wg tego formularza. Wykonawca jest zobowiązany do podania wszystkich informacji określonych na formularzu oferty (wypełnienia wszystkich pól formularza). Oferta musi być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.

VIII. Klauzula o ochronie danych osobowych:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:

1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Suchej Beskidzkiej, z siedzibą: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19, tel. 338742243.

2) inspektorem ochrony danych osobowych w Miejskim Ośrodku Pomocy w Suchej Beskidzkiej jest Pan Zbigniew Maryon, z którym można kontaktować się pod adresem elektronicznym: iod@sucha-beskidzka.pl;

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z zawarciem i realizacją ww. umowy w sprawie zamówienia publicznego o wartości poniżej 30 000 euro,

4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia danych osobowych;

5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu osiągnięcia celu, w jakim je pozyskano, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa (np. przepisów dot. archiwizacji dokumentów);

6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

7) Przysługuje Pani/Pan:

− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;

− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;

− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

9) Nie przysługuje Pani/Panu:

− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

IX. Dodatkowe informacje:

Dodatkowych informacji udziela Katarzyna Jędrzejak pod numerem telefonu 33 874 95 58 oraz pod adresem email: mops.efs@sucha-beskidzka.pl

X. Załączniki:

1. Wzór formularza ofertowego

2. Oświadczenie Wykonawcy

3. Oświadczenie RODO

 

 

ZAŁĄCZNIKI:

Zegar

Kalendarium

Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
Sb
Nd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Imieniny