Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Suchej Beskidzkiej

ZAPYTANIE OFERTOWE - Usługa noclegowo gastronomiczna na potrzeby realizacji warsztatów grupowych dla uczestników projektu "Nowe horyzonty"

Projekt „Nowe horyzonty”. Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowany przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Suchej Beskidzkiej w ramach poddziałania 9.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020.

28 lipca 2021 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE


Realizacja zamówienia pn.: Usługa noclegowo gastronomiczna na potrzeby realizacji warsztatów grupowych w ramach projektu: „Nowe horyzonty” realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Suchej Beskidzkiej. Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach poddziałania 9.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.

ZAMAWIAJĄCY
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Suchej Beskidzkiej
ul. Mickiewicza 19
34-200 Sucha Beskidzka

I. Tryb postępowania
Zamówienie będzie udzielane zgodnie z zasadą rozeznania rynku określoną w pkt. 6.5.1 Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, obowiązujących na dzień ogłoszenia zapytania i nie podlega przepisom ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo Zamówień Publicznych.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
55000000-0 usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
85312120-6 usługi opieki dziennej nad dziećmi

II. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie usługi noclegowo gastronomicznej (obejmującej zapewnienie sali, wyżywienia, noclegów i opieki nad dziećmi). Wykonawca powinien dysponować obiektem z miejscami noclegowymi o standardzie min. ***, posiadać basen do dyspozycji uczestników. Zaoferowany przez Wykonawcę obiekt musi znajdować się w miejscowości od siedziby zamawiającego w odległości max. 60 km – trasa dojazdu).

1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Pobyt dwudniowy w okresie 12-13.08.2021 r. dla maksymalnie 32 osób w tym 17 dorosłych oraz 15 dzieci w wieku od 2 do 16 lat (2 lata: 2 dzieci; 4 lata: 2 dzieci; 6 lat: 2 dzieci; 8 lat: 1 dziecko; 9 lat: 2 dzieci; 10 lat: 3 dzieci; 11 lat: 1 dziecko; 14 lat: 1 dziecko; 16 lat: 1 dziecko) oraz pobyt dwudniowy w okresie 30-31.08.2021 r. dla maksymalnie 35 osób w tym 19 dorosłych oraz 16 dzieci w wieku od 2 do 16 lat (2 lata: 2 dzieci; 4 lata: 2 dzieci; 6 lat: 2 dzieci; 8 lat: 1 dziecko; 9 lat: 2 dzieci; 10 lat: 3 dzieci; 11 lat: 1 dziecko; 12 lat: 1 dziecko 14 lat: 1 dziecko; 16 lat: 1 dziecko):

1) Nocleg wraz ze śniadaniem (np. jajecznica, parówki, kiełbaski, naleśniki, pieczywo, sery, masło, warzywa, płatki śniadaniowe, mleko, jogurty, napoje – herbata, kawa, woda mineralna, dodatki: cukier, cytryna) z 12.08.2021 r. na 13.08.2021 r. dla maksymalnie 32 osób (w tym 15 dzieci) oraz z 30.08.2021 na 31.08.2021 r. dla maksymalnie 35 osób (w tym 16 dzieci).

2) Dwa obiady w dniach 12.08.2021 r. i 13.08.2019 r. dla maksymalnie 17 osób dorosłych w każdym dniu oraz w dniach 30.08.2021 r. i 31.08.2021 r. dla maksymalnie 19 osób dorosłych w każdym dniu (każdy: zupa, drugie danie np. mięso/ryba, surówka, dodatki skrobiowe) w tym deser (np. sernik, jabłecznik) oraz kompot lub napój.

3) Dwa obiady w dniach 12.08.2021 r. i 13.08.2019 r. dla maksymalnie 15 dzieci w każdym dniu oraz dwa obiady w dniach 30.08.2021 r. i 31.08.2021 r. dla maksymalnie 16 dzieci w każdym dniu (każdy: zupa, drugie danie np. mięso/ryba, surówka, dodatki skrobiowe) w tym deser (np. sernik, jabłecznik) oraz kompot lub napój.

4) Przerwa kawowa ciągła podczas realizacji szkolenia dla maksymalnie 15 osób dorosłych przez dwa dni pobytu w okresie 12-13.08.2021 r. oraz dla maksymalnie 17 osób dorosłych w okresie 30-31.08.2021 r. (w tym: ciastka, przekąski słone, kawa, herbata, napoje/soki, woda mineralna, dodatki: cukier, cytryna, mleko).

5) Przerwa ciasteczkowa dla dzieci, ciągła (ciastka, przekąski słone, herbata, napoje/soki, woda mineralna, dodatki: cukier, cytryna) przez dwa dni w okresie 12-13.08.2021 r., dla maksymalnie 15 dzieci natomiast w okresie 30-31.08.2021 r. dla maksymalnie 16 dzieci.

6) Kolacja grillowa w dniu 12.08.2021 r. dla maksymalnie 17 osób dorosłych oraz 30.08.2021 r. dla maksymalnie 19 osób dorosłych.

7) Kolacja grillowa w dniu 12.08.2021 r. dla maksymalnie 15 dzieci oraz w dniu 30.08.2021 r. dla maksymalnie 16 dzieci.

8) Wynajem sali szkoleniowej w dniach 12-13.08.2021 r. z wyposażeniem (krzesła, stoły, ekran, flipchart z kartkami papieru, pisaki do flipcharta, rzutnik do komputera przenośnego) dla 15 osób.

9) Wynajem sali szkoleniowej w dniach 30-31.08.2021 r. z wyposażeniem (krzesła, stoły, ekran, flipchart z kartkami papieru, pisaki do flipcharta, rzutnik do komputera przenośnego) dla 17 osób.

10) Korzystanie z basenu w dniach 12-13.08.2021 r. dla maksymalnie 39 osób – minimum 1 godzina na osobę dziennie.

11) Korzystanie z basenu w dniach 30-31.08.2021 r. dla maksymalnie 32 osób – minimum 1 godzina na osobę dziennie.

12) Zapewnienie opieki na dziećmi w dniach 12-13.08.2021 r. w czasie pobytu rodzica na szkoleniu (16 godzin – 8 godz. w 1 dniu oraz 8 godzin w 2 dniu) dla maksymalnie 15 dzieci każdego dnia przez minimum 2 osoby/animatorów.

13) Zapewnienie opieki na dziećmi w dniach 30-31.08.2021 r. w czasie pobytu rodzica na szkoleniu (16 godzin – 8 godz. w 1 dniu oraz 8 godzin w 2 dniu) dla maksymalnie 16 dzieci każdego dnia przez minimum 2 osoby/animatorów.

W sytuacjach niezależnych od zamawiającego liczba osób w przedmiotowym zamówieniu może ulec zmianie. Koszty związane z realizacją usługi będą pokryte za faktycznie zrealizowaną usługę.

Dodatkowe informacje

  •  Wykonawca zobowiązuje się w toku realizacji umowy do bezwzględnego stosowania Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020.
  •  Wykonawca winien realizować usługę zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 374, z późn. zm.) oraz warunkami prawnymi wynikającymi z aktualnie obowiązujących rozporządzeń Rady Ministrów ustanawiającymi określone ograniczenia, nakazy i zakazy w związku z wystąpieniem stanu epidemii

2. Wymagany termin realizacji zamówienia:
1. 12 – 13 sierpień 2021 r.
2. 30 – 31 sierpień 2021 r.

3. Warunki współpracy:
Umowa cywilno-prawna.

III. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

1) udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1. Na terenie ośrodka znajduje się basen kryty z obsługą ratownika udostępniony na potrzeby realizacji usługi.
2. Zakwaterowanie w pokojach 1 lub 2 lub 3 lub 4 osobowych.
3. Ośrodek dysponuje salą szkoleniową udostępnioną na potrzeby realizacji usługi.
4. Zarówno pokoje jak i sala szkoleniowa udostępniona na potrzeby realizacji usługi znajdują się w jednym budynku.
5. Każdy pokój udostępniony na potrzeby realizacji usługi wyposażony jest w łazienkę.
6. Ośrodek znajduje się w odległości maksymalnie 60 kilometrów (trasa dojazdu) od miejscowości Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka.

Weryfikacja na podstawie oświadczenia zawartego w formularzu oferty.

Równocześnie w postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki

2) Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
W niniejszym postępowaniu wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryterium:
I. cena usługi brutto – 80% - liczba możliwych do uzyskania punktów = 80
II. kategoria obiektu – 20% - liczba możliwych punktów do uzyskania punktów = 20

Cena usługi brutto: (Cmin / C of. licz.) x *80 = liczba uzyskanych punktów, gdzie:
Cmin – najniższa całkowita cena brutto wykonania zamówienia spośród wszystkich ocenianych ofert.
C of. licz. – zaoferowana całkowita cena brutto wykonania zamówienia w ofercie ocenianej.
Punkty za kryterium „kategorię obiektu” zostaną przyznane w skali punktowej 0 – 5 punktów, weryfikacja na podstawie oświadczenia Wykonawcy.

„Kategoria obiektu” weryfikacja na podstawie informacji zawartych w formularzu oferty, oceniana będzie przy zastosowaniu następującej punktacji:

  • Kategoria obiektu 3 gwiazdki – 0 pkt.
  • Kategoria obiektu powyżej 3 gwiazdek – 20 pkt.
  • Maksymalna ilość punktów możliwa do uzyskania – 20 pkt.

Końcowy wyniki zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku. Liczby punktów, o których mowa powyżej, zostaną wpisane do protokołu postępowania, a następnie, po zsumowaniu stanowić będą końcową ocenę oferty. Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbą punktów, tj. będzie przedstawiać najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.

3) Opis sposobu obliczania ceny oferty:

1. W formularzu oferty należy podać cenę:

A. Pobyt dwudniowy w okresie 12-13.08.2021 r. :

  •  Nocleg wraz ze śniadaniem za osobę dorosłą,
  •  Nocleg wraz ze śniadaniem za dziecko w wieku 2 lat,
  •  Nocleg wraz ze śniadaniem za dziecko w wieku od 4 do 11 lat,
  •  Nocleg wraz ze śniadaniem za dziecko w wieku 14 lat,
  •  Nocleg wraz ze śniadaniem za dziecko w wieku 16 lat,
  •  Obiad za osobę dorosłą,
  •  Obiad za osobę – dziecko w wieku 2 lat,
  •  Obiad za osobę – dziecko w wieku od 4 do 11 lat,
  •  Obiad za osobę – dziecko w wieku 14 lat,
  •  Obiad za osobę – dziecko w wieku 16 lat,
  •  Przerwa kawowa za osobę dorosłą,
  •  Przerwa ciasteczkowa za dziecko,
  •  Kolacja grillowa za osobę dorosłą,
  •  Kolacja grillowa za dziecko w wieku 2 lat,
  •  Kolacja grillowa za dziecko w wieku od 4 lat do 11 lat,
  •  Kolacja grillowa za dziecko w wieku 14 lat,
  •  Kolacja grillowa za dziecko w wieku 16 lat,
  •  Wynajem Sali szkoleniowej za dwa dni najmu Sali łącznie 8 godzin szkoleniowych x 2 dni)
  •  Basen godzina na osobę,
  •  Zapewnienie opieki nad dziećmi (cena za godzinę).

B. Pobyt dwudniowy w okresie 30-31.08.2021 r. :

  •  Nocleg wraz ze śniadaniem za osobę dorosłą,
  •  Nocleg wraz ze śniadaniem za dziecko w wieku 2 lat,
  •  Nocleg wraz ze śniadaniem za dziecko w wieku od 4 do 12 lat,
  •  Nocleg wraz ze śniadaniem za dziecko w wieku 14 lat,
  •  Nocleg wraz ze śniadaniem za dziecko w wieku 16 lat,
  •  Obiad za osobę dorosłą,
  •  Obiad za osobę – dziecko w wieku 2 lat,
  •  Obiad za osobę – dziecko w wieku od 4 do 12 lat,
  •  Obiad za osobę – dziecko w wieku 14 lat,
  •  Obiad za osobę – dziecko w wieku 16 lat,
  •  Przerwa kawowa za osobę dorosłą,
  •  Przerwa ciasteczkowa za dziecko,
  •  Kolacja grillowa za osobę dorosłą,
  •  Kolacja grillowa za dziecko w wieku 2 lat,
  •  Kolacja grillowa za dziecko w wieku od 4 lat do 12 lat,
  •  Kolacja grillowa za dziecko w wieku 14 lat,
  •  Kolacja grillowa za dziecko w wieku 16 lat,
  •  Wynajem Sali szkoleniowej za dwa dni najmu Sali łącznie 8 godzin szkoleniowych x 2 dni),
  •  Basen godzina na osobę,
  •  Zapewnienie opieki nad dziećmi (cena za godzinę

Zamawiający nie dopuszcza składnie ofert częściowych.

2. Cena ofertowa musi uwzględniać wszystkie należne wykonawcy elementy wynagrodzenia wynikające z tytułu przygotowania oferty, realizacji i rozliczenia przedmiotu zamówienia.

3. W wyniku nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia, Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w ofercie. Od Wykonawcy wymagane jest bardzo szczegółowe zapoznanie się z przedmiotem zamówienia, a także sprawdzenie warunków wykonania zamówienia i skalkulowanie ceny oferty z należytą starannością.

4. Cena ma być wyrażona w złotych polskich brutto z uwzględnieniem należnego podatku VAT. Cenę oferty należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zł/ gr).

5. Dla porównania ofert zamawiający przyjmuje cenę brutto stanowiącą wycenę całości przedmiotu zamówienia, określoną w formularzu ofertowym.

IV. Warunki zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia.

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości osób korzystających z usługi.
2. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia i odstąpienia od umowy w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie projektu.

V. Zmiana umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jest dopuszczalna jeżeli:

a. w trakcie obowiązywania umowy nastąpią zmiany stawki podatku od towarów i usług: kwota brutto określona w umowie nie ulegnie zmianie, strony odpowiednio skorygują kwotę netto oraz kwotę podatku od towarów i usług,
b. zmiany jednostkowej ceny brutto oraz całkowitego wynagrodzenia brutto przewidzianego dla Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających wskazaną zmianę, gdy będzie ona korzystna dla Zamawiającego,
c. zmiany istotnej treści umowy, w przypadku zmiany przepisów prawa obowiązujących w dniu zawarcia umowy, oraz zmiany wynikające z następstw zmian wytycznych dotyczących RPOWM lub innych wytycznych i zaleceń mających bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy, zmiana ta przeprowadzona może być jedynie w zakresie polegającym na dostosowaniu umowy
d. zmiana leży w interesie Zamawiającego.

VI. Odrzucenie oferty:

Zamawiający odrzuci ofertę, która:
a) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
b) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
c) została złożona po terminie,
d) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego.
W toku postępowania Zamawiający może wezwać wykonawcę do uzupełnienia lub wyjaśnienia treści oferty.

VII. Opis sposobu przygotowania oferty:

1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
2. Ofertę należy przygotować na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
3. Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby upoważnioną/ne do reprezentowania Wykonawcy. Wszystkie załączniki do oferty muszą być również podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem ewentualnych kopii składanych wraz z ofertą.

VIII. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:

Ofertę można złożyć w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego – Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Suchej Beskidzkiej ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka ( w pokoju nr 50, II piętro) w godzinach pracy Zamawiającego lub przesłać pocztą elektroniczną (jako skany dokumentów) na adres: mops.efs@sucha-beskidzka.pl w terminie do 05.08.2021 r., do godziny 12:00 co oznacza, że z upływem powyższego terminu oferta powinna fizycznie znaleźć się u Zamawiającego. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
W toku dokonania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia od Wykonawców wyjaśnień lub uzupełnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.
Złożone oferty zarówno podlegające ocenie jak i odrzucone lub złożone po terminie nie będą zwracane.
Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert.

IX. Dodatkowe warunki:

1 Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny. W takim przypadku nie przysługują Oferentom żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
2 Decyzja Zamawiającego o odrzuceniu oferty jest decyzją ostateczną.
3 Wykonawcy pozostają związani złożoną ofertą przez 30 dni, licząc od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
4 Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, rachunkowe i inne polegające na niezgodności oferty z zapytaniem, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Oferenta, którego oferta została poprawiona.
5 W przypadku, gdy wybrany Wykonawca odstąpi od podpisania umowy z Zamawiającym, możliwe jest podpisanie przez Zamawiającego umowy z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.

X. Klauzula o ochronie danych osobowych:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Suchej Beskidzkiej, z siedzibą: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19, tel. 338742243.
2) Inspektorem ochrony danych osobowych w Miejskim Ośrodku Pomocy w Suchej Beskidzkiej jest Pan Zbigniew Maryon, z którym można kontaktować się pod adresem elektronicznym: iod@sucha-beskidzka.pl; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia pn. Usługa noclegowo – gastronomiczna na potrzeby realizacji warsztatów grupowych dla uczestników projektu: „Nowe horyzonty” realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Suchej Beskidzkiej. Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach poddziałania 9.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Postępowanie prowadzone jest w trybie zasady „rozeznanie rynku” określonej w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia danych osobowych;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu osiągnięcia celu, w jakim je pozyskano, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa (np. przepisów dot. archiwizacji dokumentów); 6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgodnie z zasadą „rozeznanie rynku”, określoną w rozdz. 6.5.1 Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020. W przypadku nie podania danych osobowych oferta będzie podlegała odrzuceniu.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Przysługuje Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

XI. Ogłoszenie wyników postępowania:

1. O fakcie wyboru oferty oraz terminie zawarcia umowy Zamawiający powiadomi wybranego w drodze postępowania Wykonawcę e-mailowo.

XII. Dodatkowe informacje:

Dodatkowych informacji udziela Katarzyna Jędrzejak pod numerem telefonu 33 874 95 58 oraz adresem email: mops.efs@sucha-beskidzka.pl

XIII. Załączniki:

1. Wzór formularza ofertowego
2. Oświadczenie RODO

ZAŁĄCZNIKI:

Zegar

Kalendarium

Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
Sb
Nd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Imieniny