Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Suchej Beskidzkiej

ZAPYTANIE OFERTOWE - Realizacja zamówienia pn.: Organizacja i przeprowadzenie poradnictwa psychologicznego dla uczestników projektu: „Nowe horyzonty”, realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Suchej Beskidzkiej.

 

 

Projekt „Nowe horyzonty”. Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowany przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Suchej Beskidzkiej w ramach poddziałania 9.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020.

18 maja 2021 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

na realizację zamówienia pn.: Organizacja i przeprowadzenie poradnictwa psychologicznego dla uczestników projektu: „Nowe horyzonty”, realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Suchej Beskidzkiej. Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach poddziałania 9.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.

ZAMAWIAJĄCY

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Suchej Beskidzkiej

ul. Mickiewicza 19      

34-200 Sucha Beskidzka

  1. Opis przedmiotu zamówienia.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

85121270-6 Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Organizacja i przeprowadzenie poradnictwa psychologicznego dla uczestników projektu: „Nowe horyzonty”, zgodnie z diagnozami oraz indywidualną ścieżką udziału w projekcie.

1. Szczegóły zamówienia:

Lp.

Temat Zajęć

Sposób

realizacji

Liczba godzin

Maksymalna liczba uczestników

Minimalny program kursu

1.

Poradnictwo psychologiczne dla osób dorosłych

Stacjonarnie

151

26

Przeprowadzenie indywidualnych konsultacji psychologicznych dostosowanych do indywidualnych potrzeb uczestników projektu. Usługa prowadzona zgodnie z diagnozami oraz indywidualną ścieżką udziału w projekcie.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zakresu zamówienia o maksymalnie 50% jego wartości.

Dodatkowe informacje:

  1. Rozliczenia z wykonawcą będą prowadzone na podstawie faktycznie zrealizowanej liczby godzin na rzecz uczestników projektu. Zamawiający zastrzega sobie, iż liczba godzin może ulec zmniejszeniu. W takim przypadku wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar.
  2. Wynagrodzenie Wykonawcy zawiera ryczałtowy zwrot kosztów przejazdu do miejsca wykonywania przez niego usług oraz wykorzystywanych materiałów.
  3. Jedna godzina poradnictwa indywidualnego = 60 minut
  4. Niezależnym od stron umowy warunkiem przekazania środków z tytułu prawidłowego wykonania umowy jest dostępność środków na rachunku bankowym Zamawiającego, uzależniona od transferów z Instytucji Pośredniczącej. Wykonawca wyraża zgodę na przesunięcie terminu zapłaty wynagrodzenia w przypadku opóźnień w przekazywaniu transz dofinansowania przez Instytucję Pośredniczącą.
  5. Zamówienie musi być realizowane zgodnie z Regulaminem Konkursu 9.1.1. RPO WM, wnioskiem o dofinansowanie projektu, indywidualną ścieżka wsparcia każdego z uczestników oraz innymi wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów dofinansowanych ze środków EFS, w szczególności Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 - 2020.
  6. Korzystanie z usług podwykonawców możliwe jest jedynie za pisemną zgodą Zamawiającego

W szczególności wymaga się, aby osoba wykonująca zadanie spełniała następujące warunki:

  • obciążenie wynikające z wykonywania usług w ramach niniejszego zapytania nie wyklucza możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych danej osobie;
  • łączne zaangażowanie zawodowe tej osoby w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i EFS oraz działań finansowanych
    z innych źródeł, w tym środków własnych wykonawcy i innych podmiotów, nie przekracza 276 godzin miesięcznie;
  • w związku ze świadczeniem usług w ramach projektu "Nowe horyzonty" nie zachodzi konflikt interesów i podwójne finansowanie;
  • nie była zatrudniona jednocześnie w instytucji uczestniczącej w realizacji RPO WM na podstawie stosunku pracy, chyba że nie zachodzi konflikt interesów lub podwójne finansowanie.

2. Wymagany termin realizacji zamówienia.

Termin realizacji zamówienia do 20.12.2021 r.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia na skutek wystąpienia okoliczności niezależnych i niezawinionych przez Wykonawcę (których nie można było przewidzieć).

W związku z pandemią koronawirusa SARS-CoV-2, wywołującego chorobę COVID-19 oraz istniejących w jej wyniku szczególnych środków administracyjnych, Zamawiający ustala, że do czasu ustania ograniczeń przyjmuje klauzulę siły wyższej.

Praca w ramach zadań w okresie obowiązywania umowy będzie przebiegać zgodnie z przedstawionym przez Wykonawcę miesięcznym harmonogramem realizacji usługi, po jego akceptacji przez Zamawiającego. Miesięczny harmonogram realizacji usługi Wykonawca przedstawia Zamawiającemu w terminie do 10 dnia każdego miesiąca na kolejny miesiąc realizacji. Dopuszcza się aktualizację miesięcznego harmonogramu realizacji usługi, który powinien zostać dostarczony zamawiającemu w sposób skuteczny w trybie pilnym nie później  niż w terminie do 7 dni przed planowaną zmianą.

3. Miejsce realizacji zamówienia:

Poradnictwo psychologiczne realizowane będzie w miejscu zapewnionym przez Wykonawcę na terenie miasta Sucha Beskidzka lub w miejscu zamieszkania uczestników projektu, jeżeli zajdzie taka potrzeba na terenie miasta Sucha Beskidzka. Wykonawca powinien równocześnie uwzględnić sytuacje oraz koszty z tym związane, w których zaistnieje konieczność realizacji spotkań w miejscu zamieszkania uczestnika, na terenie miasta Sucha Beskidzka. Sala zapewniona przez Wykonawcę na czas trwania zajęć przystosowana będzie dla osób niepełnosprawnych w szczególności poruszających się na wózku inwalidzkim.

Z uwagi na sytuację epidemiczną związaną z rozprzestrzenianiem się koronawirusa SARS-CoV-2, Zamawiający dopuszcza możliwość świadczenia poradnictwa psychologicznego z wykorzystaniem form online tj. komunikatory internetowe, pod warunkiem wyposażenia uczestników w sprzęt z odpowiednim oprogramowaniem i dostępem do Internetu. Sposób dokumentacji wsparcia świadczonego online musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego.

4. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia dokuemntacji realizowanej pracy w następującej formie:

  • Karty realizacji wsparcia (lista obecności) oraz protokołu z przebiegu realizowanej usługi poświadczone przez specjalistę realizującego usługę oraz uczestnika projektu. Wzory dokuemntów obowiązujące Wykonawcę będą stanowiły załączniki do umowy związanej z realizacją zamawianej usługi.
  • Przygotowanie i przedłożenie zamawiającemu indywidualnej opinii o uczestniku.
  • Przygotowanie i przekazanie każdemu uczestnikowi projektu na zakończenie wsparcia certyfikatu potwierdzającego udział w indywidualnym poradnictwie. Kopie przekazanych certyfikatów zostaną dostarczone do Zamawiającego.

    II.    Opis warunków udziału w postępowaniu.

1.  W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

  1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania – oświadczenie wg załącznika nr 2;
  2. posiadania wiedzy i doświadczenia – oświadczenie wg załącznika nr 2,
  3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym – oświadczenie wg załącznika nr 2;
  4. sytuacji ekonomicznej i finansowej – oświadczenie wg załącznika nr 2;
  5. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oświadczenie wg załącznika nr 2. Wymagane wykształcenie wyższe na kierunku psychologia.
  6. zapewnienia na terenie miasta Sucha Beskidzka sali na czas trwania zajęć z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych w szczególności poruszających się na wózku inwalidzkim.

Wykonawca, który nie wykaże spełniania ww. warunku zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.

Uwaga: przed podpisaniem umowy, wybrany w procedurze Wykonawca zostanie wezwany do przedłożenia dokumentu/dokumentów potwierdzającego posiadanie odpowiedniego wykształcenia. Nieprzedłożenie wymaganej dokumentacji będzie skutkowało wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

2.  Wykaz oświadczeń/dokumentów, które należy złożyć przez Wykonawcę:

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. II ppkt 1., wykonawcy są zobowiązani do przedłożenia:

  1. oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzonego według wzoru ustalonego przez Zamawiającego stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego
  2. oświadczenia RODO (załącznik nr 3 do zapytania ofertowego).

   III.   Zmiana umowy:

Przewiduje się następujące istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Zmiana umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jest dopuszczalna jeżeli:

  1. w trakcie obowiązywania niniejszej umowy nastąpią zmiany stawki podatku od towarów i usług: kwota brutto określona w umowie nie ulegnie zmianie, strony odpowiednio skorygują kwotę netto oraz kwotę podatku od towarów i usług,
  2. zmiany jednostkowej ceny brutto oraz całkowitego wynagrodzenia brutto przewidzianego dla Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających wskazaną zmianę, gdy będzie ona korzystna dla Zamawiającego,
  3. zmiany istotnej treści umowy, w przypadku zmiany przepisów prawa obowiązujących w dniu zawarcia umowy, oraz zmiany wynikające z następstw zmian wytycznych dotyczących RPOWM lub innych wytycznych i zaleceń mających bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy, zmiana ta przeprowadzona może być jedynie w zakresie polegającym na dostosowaniu umowy,
  4. zmiana leży w interesie Zamawiającego.

    IV.   Odrzucenie oferty:

Zamawiający odrzuci ofertę, która:

  1. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
  2. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
  3. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
  4. została złożona po terminie,
  5. jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego.

W toku postępowania Zamawiający może wezwać wykonawcę do uzupełnienia lub wyjaśnienia treści oferty.

   V.    Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert:

W niniejszym postępowaniu wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryterium: cena brutto – 100%

Oferty nie podlegające odrzuceniu oceniane będą według wzoru:

              Cmin

Pc = -------------- x100 % przy czym 1% = 1 pkt

               Cn

Cmin – najniższa całkowita cena brutto wykonania zamówienia spośród wszystkich ocenianych ofert.

Cn - cena brutto za wykonanie całości zamówienia zaproponowana przez Wykonawcę, którego oferta jest badana

Pc - punkty uzyskane przez Wykonawcę w kryterium „Cena brutto”.

Liczba przyznanych punktów  będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku.

Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów w kryterium cena brutto.

Jeżeli w postępowaniu nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na najniższą cenę, Zamawiający wezwie wykonawców, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. Złożenie oferty dodatkowej zawierającej cenę wyższą niż zaoferowana w złożonej ofercie będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy z postępowania.

    VI.   Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:

Ofertę można złożyć w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego – Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Suchej Beskidzkiej ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, (w pokoju nr 50, II piętro) w godzinach pracy Zamawiającego lub przesłać pocztą elektroniczną (jako skany podpisanych dokumentów) na adres: mops.efs@sucha-beskidzka.pl, w terminie do 26.05.2021 r. do godz. 15:30, co oznacza, że z upływem powyższego terminu oferta powinna fizycznie znaleźć się u Zamawiającego. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską. Złożone oferty zarówno podlegające ocenie jak i odrzucone lub złożone po terminie nie będą zwracane. Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert. Oferta musi być sporządzona na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania lub dokładnie wg tego formularza. Wykonawca jest zobowiązany do podania wszystkich informacji określonych na formularzu oferty (wypełnienia wszystkich pól formularza). Oferta musi być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Do oferty należy dołączyć dokument (dokumenty) potwierdzający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy o ile nie wynikają one z ogólnie dostępnych źródeł (KRS, CEIDG).

Dodatkowe warunki

  • Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny. W takim przypadku nie przysługują Oferentom żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
  • Decyzja Zamawiającego o odrzuceniu oferty jest decyzją ostateczną.
  • Wykonawcy pozostają związani złożoną ofertą przez 30 dni, licząc od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
  • Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, rachunkowe i inne polegające na niezgodności oferty z zapytaniem, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Oferenta, którego oferta została poprawiona.
  • Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian warunków zamówienia na każdym etapie postępowania.
  • W przypadku, gdy wybrany Wykonawca odstąpi od podpisania umowy z Zamawiającym, możliwe jest podpisanie przez Zamawiającego umowy z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.

   VII.   Klauzula o ochronie danych osobowych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Suchej Beskidzkiej, z siedzibą: 34-200 Sucha Beskidzka,
    ul. Mickiewicza 19, tel. 338742243.
  2. inspektorem ochrony danych osobowych w Miejskim Ośrodku Pomocy w Suchej Beskidzkiej jest Pan Zbigniew Maryon, z którym można kontaktować się pod adresem elektronicznym: iod@sucha-beskidzka.pl;
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z zawarciem i realizacją ww. umowy w sprawie zamówienia publicznego o wartości poniżej 30 000 euro,
  4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia danych osobowych; 
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu osiągnięcia celu, w jaki je pozyskano, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa (np. przepisów dot. archiwizacji dokumentów);
  6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  7. Przysługuje Pani/Pan:

−        na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

−        na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;

−        na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;

−        prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

9)   Nie przysługuje Pani/Panu:

−        w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

−        prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

−        na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

   VIII.   Dodatkowe informacje

Dodatkowych informacji udziela Katarzyna Jędrzejak pod numerem telefonu 33 874 95 58 oraz adresem email: mops.efs@sucha-beskidzka.pl

   IX. Załączniki

  1. Wzór formularza ofertowego
  2. Oświadczenie Wykonawcy
  3. Oświadczenie RODO

ZAŁĄCZNIKI:

Zegar

Kalendarium

Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
Sb
Nd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Imieniny