Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Suchej Beskidzkiej

Zapytanie ofertowe: Adaptacja pomieszczeń istniejącego budynku na potrzeby mieszkania chronionego w ramach projektu: „Nowe horyzonty”

Sucha Beskidzka, dn. 11.10.2021 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Realizacja zamówienia pn.: Adaptacja pomieszczeń istniejącego budynku na potrzeby mieszkania chronionego w ramach projektu: „Nowe horyzonty” realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Suchej Beskidzkiej. Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach poddziałania 9.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.

 

ZAMAWIAJĄCY:

Gmina Sucha Beskidzka – Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Suchej Beskidzkiej

ul. Mickiewicza 19

34 – 200 Sucha Beskidzka

Tel. 33 874 95 24

 

I. Opis przedmiotu zamówienia

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

  • 45000000-7 – Roboty budowlane
  • 45211200-1 – Roboty budowlane w zakresie domów dla osób wymagających wsparcia
  • 45400000-1 – Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
  • 45450000-6 – Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane polegające na adaptacji pomieszczeń istniejącego budynku na potrzeby mieszkania chronionego w ramach projektu: „Nowe horyzonty”. Adaptacja jest niezbędnym elementem prawidłowej realizacji zadania. Do remontu przewidziany jest lokal mieszkalny w budynku przy ul. Kościelnej 26 w Suchej Beskidzkiej, dwupokojowy z aneksem kuchennym, przedpokojem i łazienką znajdujący się na parterze.

  1. Przewidywane prace remontowe:
  • wymiana posadzek,
  • rozbiórka trzonów kuchennych z wykończeniem ścian i posadzki w miejscu trzonu oraz montażem pieców kuchennych typu „Angielka”,
  • wydzielenie i adaptacja łazienki z miską ustępową, umywalką, brodzikiem i natryskiem;
  • wymiana kompletu drzwi wewnętrznych w lokalu,
  • remont ścian,
  • montaż składanych schodów strychowych;
  1. W razie nieuwzględnienia w przedmiarze sporządzonym przez Zamawiającego pozycji koniecznych do kompleksowego wykonania danej części przedmiotu zamówienia, uznaje się, że zaoferowana przez wykonawcę cena ryczałtowa obejmuje również te konieczne elementy robót.
  2. W związku z powyższym, zaleca się dokonanie oględzin przedmiotu zamówienia przed złożeniem oferty.
  3. Szczegółowy zakres prac wraz z ich ilością zawiera załącznik nr 4 do zapytania.
  4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz wariantowych.
  5. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za prace wykonywane przez siebie i podwykonawców.
  6. Niniejsza inwestycja współfinansowana jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach poddziałania 9.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
  7. Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie czynności mające na celu prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia, w tym także:
  • roboty przygotowawcze w postaci prawidłowego zabezpieczenia miejsca wykonywania przedmiotu umowy,
  • po zakończeniu robót demontaż ewentualnych obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu.
  1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie budowy i metody użyte przy realizacji przedmiotu umowy. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
  2. Materiały własne stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z prawem budowlanym.

II. Wymagany termin realizacji zamówienia:

  1. Termin rozpoczęcia wykonywania przedmiotu umowy - w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy.
  2. Termin zakończenia wykonywania przedmiotu umowy – do dnia 20 grudnia 2021 r.

III. Opis sposobu przygotowania oferty:

  1. Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej w języku polskim i własnoręcznie podpisana przez Wykonawcę lub osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
  2. Ofertę należy przygotować zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
  3. Do oferty Wykonawca załącza uproszczony kosztorys ofertowy, który ma charakter pomocniczy.
  4. Oferta powinna być dostarczona osobiście lub za pośrednictwem poczty/kuriera na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Suchej Beskidzkiej, 34 – 200 Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19, pok. 14. Dla zachowania terminu składania ofert ważna jest data wpływu oferty do MOPS, a nie data nadania oferty.
  5. Oferta powinna być sporządzona w jednym egzemplarzu.
  6. Wraz z ofertą należy złożyć pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy.
  7. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  8. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert swoją ofertę zmienić lub wycofać.
  9. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień i informacji dotyczących treści złożonych ofert.
  10. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i dostarczeniem oferty ponosi Wykonawca.
  11. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie / opakowaniu w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.
  12. Koperta/opakowanie zawierające ofertę winno być oznaczone w sposób następujący: „Oferta na zadanie „Adaptacja pomieszczeń istniejącego budynku na potrzeby mieszkania chronionego w ramach projektu: „Nowe horyzonty”
  13. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty / opakowania.

IV. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert:

  1. Wykonawca w przedłożonej ofercie wskazuje cenę ryczałtową, kompletną, jednoznaczną, stałą i obejmującą wykonanie przedmiotu zamówienia. Cena musi obejmować całkowity koszt wykonania części zamówienia oraz wszelkie koszty towarzyszące konieczne do poniesienia przez Wykonawcę z tytułu wykonania przedmiotu umowy i uwzględniać wszelkie czynności związane z terminową i prawidłową realizacją przedmiotu umowy. Uproszczony kosztorys ofertowy, który Wykonawca załącza do składanej oferty ma charakter pomocniczy i poglądowy.
  2. Wykonawca nie może samodzielnie zmieniać i wprowadzać dodatkowych treści do formularza
  3. W ofercie należy podać wartość netto i brutto w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Cena odnoszona jest do danej części zamówienia.
  4. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w walucie polskiej.
  5. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oraz w następujący sposób będzie oceniać oferty:

a. Cena brutto – max. 88 pkt

W ramach kryterium „Cena brutto” Zamawiający przyzna punkty według następującego wzoru:

Pc = Cmin/Cn x 88 pkt

gdzie:

Pc - punkty uzyskane przez Wykonawcę w kryterium „Cena brutto”;

Cmin - najniższa cena brutto za wykonanie zadania spośród złożonych ofert;

Cn - cena brutto za wykonanie zadania zaproponowana przez Wykonawcę, którego oferta jest badana.

Cenę za przedmiot zamówienia Wykonawca przedstawi w formularzu oferty (załącznik nr 1 do niniejszego zapytania) jak i we własnym kosztorysie ofertowym. Wszystkie ceny jednostkowe i wartości należy podawać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

b. Gwarancja – max. 12 pkt

W ramach kryterium „Gwarancja” Zamawiający przyzna punkty według następującego wzoru:

Pgw = Gw/Gwn x 12 pkt

gdzie:

Pgw – ilość punktów dla kryterium

Gw – ilość punktów przyznana za przedłużoną gwarancję (za każdy miesiąc wydłużonej gwarancji przyznawany jest jeden punkt (Gw) - maksymalnie Gw=12

Gwn - największa liczba punktów za przedłużoną gwarancję (Gwn=12)

Wymagany okres gwarancji wynosi 48 miesięcy, dodatkowo Wykonawca może zaoferować przedłużoną gwarancję (nie więcej niż kolejne 12 miesięcy - okres gwarancji należy podać w pełnych miesiącach), która będzie dodatkowo punktowana przy ocenie złożonych ofert. 48 miesięcy (gwarancja wymagana), za każdy miesiąc powyżej ale max do 12 miesięcy czyli 60 miesięcy łącznie 1 pkt (np. 50 miesięcy 2 pkt, 55 miesięcy 7 pkt, 60 miesięcy 12 pkt).

  1. Liczba przyznanych punktów (łączna oraz w poszczególnych kryteriach) będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku.
  2. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów stanowiącą sumę punktacji z poszczególnych kryteriów.
  3. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną. Jeżeli w postępowaniu nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na najniższą cenę, Zamawiający wezwie tych wykonawców, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. Złożenie oferty dodatkowej zawierającej cenę wyższą niż zaoferowana w złożonej ofercie będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy z postępowania.

V. Wymagania wobec Wykonawcy

  1. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia pisemnej gwarancji na wykonane roboty na okres wskazany w formularzu ofertowym. 
  2. Długość okresu gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia min. 48 miesięcy a max.60 miesięcy, licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.
  3. Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego, niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. Okres rękojmi przedłuża się na okres gwarancji.
  4. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  5. Zamawiający ustala termin związania ofertą 30 dni.

V. Zmiana umowy

Zmiana umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jest dopuszczalna jeżeli:

  1. w trakcie obowiązywania umowy nastąpią zmiany stawki podatku od towarów i usług: kwota brutto określona w umowie nie ulegnie zmianie, strony odpowiednio skorygują kwotę netto oraz kwotę podatku od towarów i usług,
  2. zmiany istotnej treści umowy, w przypadku zmiany przepisów prawa obowiązujących w dniu zawarcia umowy,
  3. zmiana leży w interesie Zamawiającego.

VI. Odrzucenie oferty

Zamawiający odrzuci ofertę, która:

  1. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 
  2. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
  3. została złożona po terminie,
  4. jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego.

W toku postępowania Zamawiający może wezwać wykonawcę do uzupełnienia lub wyjaśnienia treści oferty.

VII. Miejsce oraz termin składania ofert

Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Suchej Beskidzkiej, 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19, pokój nr 14 w godzinach pracy Zamawiającego, w terminie do 26.10.2021 r. do godz. 15.30, co oznacza, że z upływem powyższego terminu oferta powinna fizycznie znaleźć się u Zamawiającego. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską. Złożone oferty zarówno podlegające ocenie jak i odrzucone lub złożone po terminie nie będą zwracane. Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert. Informacja z otwarcia ofert zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego.

VIII. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:

1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Suchej Beskidzkiej, z siedzibą: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19, tel. 338742243.

2) inspektorem ochrony danych osobowych w Miejskim Ośrodku Pomocy w Suchej Beskidzkiej jest Pan Zbigniew Maryon, z którym można kontaktować się pod adresem elektronicznym: iod@sucha-beskidzka.pl;

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z zawarciem i realizacją ww. umowy w sprawie zamówienia publicznego o wartości poniżej 30 000 euro,

4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia danych osobowych;

5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu osiągnięcia celu, w jakim je pozyskano, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa (np. przepisów dot. archiwizacji dokumentów);

6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; Przysługuje Panu/Pani: 

  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

Nie przysługuje Pani/Panu:

  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

IX. Dodatkowe informacje

Dodatkowych informacji udziela Joanna Wilgierz pod numerem telefonu 33 874 95 24 oraz pod adresem email: mops.efs@sucha-beskidzka.pl

X. Załączniki

  1. Wzór formularza ofertowego
  2. Wzór umowy
  3. Oświadczenia RODO
  4. Szczegółowy zakres robót (przedmiar)
 
 
 

 

ZAŁĄCZNIKI:

Zegar

Kalendarium

Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
Sb
Nd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Imieniny